آ

  • آذر، عادل ارائه مدل ریاضی ارزیابی عملکرد 360 درجه (پیمایشی در سازمان ملی بهرهوری) [دوره 21، شماره 66، 1390، صفحه 1-23]

  • آقازاده، احمد طراحی ا لگو ی مطلوب دستیابی به چابکی سازمانی در دانشگاه ها [دوره 21، شماره 69، 1391، صفحه 171-217]

ا

  • ابراهیمی، ابوالفضل تأثیر سازگاری راهبردهای مدیریت منابع انسانی و راهبردهای کسب و کار بر عملکرد سازمانی [دوره 21، شماره 67، 1391، صفحه 200-226]

  • ابطحی، سید حسین سنجش و رتبه‏ بندی شاخص‏های ارزیابی عملکرد امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران [دوره 21، شماره 67، 1391، صفحه 65-96]

  • اعرابی، سید محمد الگوی یکپارچه راهبردهای تولید بازاریابی و کسب و کار و تأثیر آنها بر عملکرد سازمان [دوره 21، شماره 64، 1390، صفحه 89-116]

  • الیاسی، مهدی آسیب شناسی صادرات محصولات دفاعی ایران مورد مطالعه: یکی از سازمان های مادر تخصصی دفاعی کشور [دوره 21، شماره 64، 1390، صفحه 55-88]

  • الوانی، سید مهدی عوامل مؤثر بر گرایش به کارآفرینی در بانک‎های خصوصی ایران [دوره 21، شماره 66، 1390، صفحه 79-99]

  • امیدی، سعیده مدل ایجاد ثروت انسانی ـ سازمان محور (مورد مطالعه: صنعت گردشگری) [دوره 21، شماره 66، 1390، صفحه 101-137]

  • امیرشاهی، میر احمد تأثیر راهبرد تعمیم نام و نشان تجاری بر نگرش مصرف کنندگان از محصولات جدید [دوره 21، شماره 69، 1391، صفحه 1-23]

  • اویسی عمران، اکرم تبیین الگوی ارزیابی خود مبنا و مستمر عملکرد [دوره 21، شماره 68، 1391، صفحه 1-16]

ب

  • باقری کراچی، امین طراحی ا لگو ی مطلوب دستیابی به چابکی سازمانی در دانشگاه ها [دوره 21، شماره 69، 1391، صفحه 171-217]

  • بختی، میلاد رفتارهای شهروندی سازمانی به عنوان متغیر میانجی میان حمایت سازمانی ادراک شده و سرمایه اجتماعی [دوره 21، شماره 66، 1390، صفحه 25-46]

  • بهرامی، داود رابطه رهبری تحول آفرین و سرمایه اجتماعی در کسب و کارهای کوچک [دوره 21، شماره 69، 1391، صفحه 151-170]

  • بهرامی‌نژاد جونقانی، ریحانه درک مشترک از موضوعات اصلی در لایه‌های سازمانی شرکت فولاد مبارکه [دوره 21، شماره 67، 1391، صفحه 47-64]

پ

  • پارسا، سمانه تأثیر راهبرد تعمیم نام و نشان تجاری بر نگرش مصرف کنندگان از محصولات جدید [دوره 21، شماره 69، 1391، صفحه 1-23]

  • پاشازاده، عاطفه تاثیر هوش سازمانی بر قابلیت های عاطفی و یادگیری سازمانی [دوره 21، شماره 69، 1391، صفحه 25-58]

  • پورعزت، علی اصغر بررسی جایگاه عامه مردم در سیستم مهار و موازنه قدرت [دوره 21، شماره 64، 1390، صفحه 19-53]

ت

  • تاج زاده نمین، ابوالفضل تأثیر توسعه‌ نام تجاری بر تصویر ذهنی (پیمایشی در: شرکت های تک ماکارون و پگاه) [دوره 21، شماره 66، 1390، صفحه 139-164]

  • تاج زاده نمین، آیدین تأثیر توسعه‌ نام تجاری بر تصویر ذهنی (پیمایشی در: شرکت های تک ماکارون و پگاه) [دوره 21، شماره 66، 1390، صفحه 139-164]

  • ترابی، محسن رفتارهای شهروندی سازمانی به عنوان متغیر میانجی میان حمایت سازمانی ادراک شده و سرمایه اجتماعی [دوره 21، شماره 66، 1390، صفحه 25-46]

  • ترک زاده، جعفر بررسی رابطه بین نوع ساختار سازمانی و منابع قدرت مدیران در واحدهای ستادی دانشگاه شیراز [دوره 21، شماره 66، 1390، صفحه 165-193]

  • تقوی فرد، محمد تقی بخش‏ بندی مشتریان بانک صادرات ایران با استفاده از داده کاوی [دوره 21، شماره 67، 1391، صفحه 179-200]

  • تیمورنژاد، کاوه سنجش و رتبه‏ بندی شاخص‏های ارزیابی عملکرد امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران [دوره 21، شماره 67، 1391، صفحه 65-96]

  • توکلی، شقایق تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر مزیت رقابتی [دوره 21، شماره 68، 1391، صفحه 109-134]

  • توکلی، غلامرضا آسیب شناسی صادرات محصولات دفاعی ایران مورد مطالعه: یکی از سازمان های مادر تخصصی دفاعی کشور [دوره 21، شماره 64، 1390، صفحه 55-88]

ج

  • جبارزاده کرباسی، بهرام تدوین چشم انداز برای سازمانهای انتفاعی [دوره 21، شماره 67، 1391، صفحه 227-244]

  • جعفری، فربد رابطه بین رضایت شغلی، نیاز به کنترل، نیاز به کسب موفقیت و نیاز به کسب قدرت کارکنان [دوره 21، شماره 68، 1391، صفحه 17-32]

چ

  • چهراقی، فاطمه تأثیر توسعه‌ نام تجاری بر تصویر ذهنی (پیمایشی در: شرکت های تک ماکارون و پگاه) [دوره 21، شماره 66، 1390، صفحه 139-164]

ح

  • حاجی پور، بهمن اثرات پیمان های راهبردی بر روابط بین یادگیری سازمانی، نوآوری و عملکرد مالی شرکت [دوره 21، شماره 64، 1390، صفحه 141-166]

  • حجاریان، عفیفه بررسی جایگاه عامه مردم در سیستم مهار و موازنه قدرت [دوره 21، شماره 64، 1390، صفحه 19-53]

  • حجاریان، مسعود بررسی جایگاه عامه مردم در سیستم مهار و موازنه قدرت [دوره 21، شماره 64، 1390، صفحه 19-53]

  • حیدری، علی اصغر آسیب شناسی صادرات محصولات دفاعی ایران مورد مطالعه: یکی از سازمان های مادر تخصصی دفاعی کشور [دوره 21، شماره 64، 1390، صفحه 55-88]

  • حسینی، سید یعقوب عدالت سازمانی: ارائه مدلی برای اندازه‌گیری عدالت برون‌سازمانی [دوره 21، شماره 68، 1391، صفحه 33-65]

  • حسینی، سید یعقوب تأثیر سازگاری راهبردهای مدیریت منابع انسانی و راهبردهای کسب و کار بر عملکرد سازمانی [دوره 21، شماره 67، 1391، صفحه 200-226]

  • حسین پور، داود تأثیر سرمایه روان شناختی بر پذیرش دورکاری [دوره 21، شماره 69، 1391، صفحه 95-119]

  • حقیقی کفاش، مهدی انعطاف‌پذیری منابع انسانی و عملکرد سازمان در صنعت بیمه [دوره 21، شماره 67، 1391، صفحه 129-153]

  • حقیقی کفاش، مهدی پیش زمینه ها و پیامدهای بدبینی سازمانی مورد مطالعه : کارکنان شرکت تجارت الکترونیک پارسیان [دوره 21، شماره 64، 1390، صفحه 117-139]

خ

  • خادمی، محسن بررسی رابطه بین نوع ساختار سازمانی و منابع قدرت مدیران در واحدهای ستادی دانشگاه شیراز [دوره 21، شماره 66، 1390، صفحه 165-193]

  • خانباشی، محمّد چارچوبی نظام‌مند برای تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر اعتماد سیاسی در ایران [دوره 21، شماره 68، 1391، صفحه 33-65]

  • خواجوند، سمانه بخش‏ بندی مشتریان بانک صادرات ایران با استفاده از داده کاوی [دوره 21، شماره 67، 1391، صفحه 179-200]

  • خورشید، صدیقه تاثیر هوش سازمانی بر قابلیت های عاطفی و یادگیری سازمانی [دوره 21، شماره 69، 1391، صفحه 25-58]

د

  • دانشوران، علیرضا مدل عوامل ارتباطات کارفرما ـ پیمانکار در اجرای موفقیت آمیز کلان پروژه‌ها در صنایع پایین دستی نفت ایران [دوره 21، شماره 66، 1390، صفحه 47-77]

  • درویش، حسن عوامل مؤثر بر گرایش به کارآفرینی در بانک‎های خصوصی ایران [دوره 21، شماره 66، 1390، صفحه 79-99]

  • دهقان، نبی اله تأثیرتعهد مدیران بر تعهد سازمانی، رضایت شغلی و عملکرد کارکنان [دوره 21، شماره 67، 1391، صفحه 97-128]

ر

  • ربیعی، محبوبه تأثیر راهبرد تعمیم نام و نشان تجاری بر نگرش مصرف کنندگان از محصولات جدید [دوره 21، شماره 69، 1391، صفحه 1-23]

  • رضایی، حسین رابطه رفتار شهروندی سازمانی و توانمندسازی کارکنان شرکت تأمین قطعات ایران خودرو [دوره 21، شماره 67، 1391، صفحه 155-177]

  • رضائی منش، بهروز رابطه رهبری تحول آفرین و سرمایه اجتماعی در کسب و کارهای کوچک [دوره 21، شماره 69، 1391، صفحه 151-170]

  • رضائی منش، بهروز تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر مزیت رقابتی [دوره 21، شماره 68، 1391، صفحه 109-134]

  • رمضانیان، محمدرحیم تبیین الگوی ارزیابی خود مبنا و مستمر عملکرد [دوره 21، شماره 68، 1391، صفحه 1-16]

  • رودساز، حبیب تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر مزیت رقابتی [دوره 21، شماره 68، 1391، صفحه 109-134]

ز

  • زاهدی، شمس‌السادات چارچوبی نظام‌مند برای تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر اعتماد سیاسی در ایران [دوره 21، شماره 68، 1391، صفحه 33-65]

  • زندی، فیروز رابطه رهبری تحول آفرین و سرمایه اجتماعی در کسب و کارهای کوچک [دوره 21، شماره 69، 1391، صفحه 151-170]

س

  • ساعتچی، محمود مدل ایجاد ثروت انسانی ـ سازمان محور (مورد مطالعه: صنعت گردشگری) [دوره 21، شماره 66، 1390، صفحه 101-137]

  • سبزیکاران، اسماعیل رابطه رفتار شهروندی سازمانی و توانمندسازی کارکنان شرکت تأمین قطعات ایران خودرو [دوره 21، شماره 67، 1391، صفحه 155-177]

  • سپهری راد، رامین ارائه مدل ریاضی ارزیابی عملکرد 360 درجه (پیمایشی در سازمان ملی بهرهوری) [دوره 21، شماره 66، 1390، صفحه 1-23]

  • سیدنقوی، میرعلی انعطاف‌پذیری منابع انسانی و عملکرد سازمان در صنعت بیمه [دوره 21، شماره 67، 1391، صفحه 129-153]

  • سلطانی، ایرج درک مشترک از موضوعات اصلی در لایه‌های سازمانی شرکت فولاد مبارکه [دوره 21، شماره 67، 1391، صفحه 47-64]

  • سنجری، احمدرضا سنجش و رتبه‏ بندی شاخص‏های ارزیابی عملکرد امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران [دوره 21، شماره 67، 1391، صفحه 65-96]

ش

  • شفیعی رودپشتی، میثم آسیب شناسی صادرات محصولات دفاعی ایران مورد مطالعه: یکی از سازمان های مادر تخصصی دفاعی کشور [دوره 21، شماره 64، 1390، صفحه 55-88]

  • شهرکی، علیرضا ارزیابی فازی سطح نیاز به چابک شدن در سازمان های تولیدی [دوره 21، شماره 64، 1390، صفحه 167-193]

ص

  • صالحی‌پور، امیر پایش عملکرد سیستم نگهداری و تعمیرات در صنعت خودروسازی [دوره 21، شماره 68، 1391، صفحه 135-156]

  • صالحی صدقیانی، جمشید تأثیر راهبرد تعمیم نام و نشان تجاری بر نگرش مصرف کنندگان از محصولات جدید [دوره 21، شماره 69، 1391، صفحه 1-23]

  • صالحی صدقیانی، جمشید عوامل مؤثر بر گرایش به کارآفرینی در بانک‎های خصوصی ایران [دوره 21، شماره 66، 1390، صفحه 79-99]

  • صحت، سعید رابطه بین رضایت شغلی، نیاز به کنترل، نیاز به کسب موفقیت و نیاز به کسب قدرت کارکنان [دوره 21، شماره 68، 1391، صفحه 17-32]

  • صداقت پور، فرزانه مطالعه دولت الکترونیک و چابکی در سازمان ثبت احوال استان تهران [دوره 21، شماره 67، 1391، صفحه 1-17]

  • صفردوست، عاطیه بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر رابطه بین یادگیری از خطاهای سازمانی و نوآوری سازمانی [دوره 21، شماره 69، 1391، صفحه 121-149]

ع

  • عادلی، راحیل رابطه رهبری تحول آفرین و سرمایه اجتماعی در کسب و کارهای کوچک [دوره 21، شماره 69، 1391، صفحه 151-170]

  • عباس پور، عباس طراحی ا لگو ی مطلوب دستیابی به چابکی سازمانی در دانشگاه ها [دوره 21، شماره 69، 1391، صفحه 171-217]

  • عباس زاده، حسن عوامل مؤثر بر گرایش به کارآفرینی در بانک‎های خصوصی ایران [دوره 21، شماره 66، 1390، صفحه 79-99]

  • عبدالزهرائی، محمد حسن تدوین چشم انداز برای سازمانهای انتفاعی [دوره 21، شماره 67، 1391، صفحه 227-244]

  • عبداللهیان، فرزانه بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر رابطه بین یادگیری از خطاهای سازمانی و نوآوری سازمانی [دوره 21، شماره 69، 1391، صفحه 121-149]

  • عطوفی، امین رابطه بین رضایت شغلی، نیاز به کنترل، نیاز به کسب موفقیت و نیاز به کسب قدرت کارکنان [دوره 21، شماره 68، 1391، صفحه 17-32]

  • علیزاده، حسین تأثیر سرمایه روان شناختی بر پذیرش دورکاری [دوره 21، شماره 69، 1391، صفحه 95-119]

ف

  • فتحی، صمد تأثیرتعهد مدیران بر تعهد سازمانی، رضایت شغلی و عملکرد کارکنان [دوره 21، شماره 67، 1391، صفحه 97-128]

  • فیضی، کامران مدل عوامل ارتباطات کارفرما ـ پیمانکار در اجرای موفقیت آمیز کلان پروژه‌ها در صنایع پایین دستی نفت ایران [دوره 21، شماره 66، 1390، صفحه 47-77]

ق

  • قاسمی فرد، سمیه ارزیابی فازی سطح نیاز به چابک شدن در سازمان های تولیدی [دوره 21، شماره 64، 1390، صفحه 167-193]

  • قلی پور، آرین بررسی جایگاه عامه مردم در سیستم مهار و موازنه قدرت [دوره 21، شماره 64، 1390، صفحه 19-53]

  • قلی‌پور، آرین رفتارهای شهروندی سازمانی به عنوان متغیر میانجی میان حمایت سازمانی ادراک شده و سرمایه اجتماعی [دوره 21، شماره 66، 1390، صفحه 25-46]

ک

  • کرد، مرتضی اثرات پیمان های راهبردی بر روابط بین یادگیری سازمانی، نوآوری و عملکرد مالی شرکت [دوره 21، شماره 64، 1390، صفحه 141-166]

  • کریمی، سمیرا عدالت سازمانی: ارائه مدلی برای اندازه‌گیری عدالت برون‌سازمانی [دوره 21، شماره 68، 1391، صفحه 33-65]

گ

  • گرجامی، سمیه تأثیرتعهد مدیران بر تعهد سازمانی، رضایت شغلی و عملکرد کارکنان [دوره 21، شماره 67، 1391، صفحه 97-128]

م

  • متولی، علی الگویی برای اجرایی کردن برنامه‏ های راهبرد [دوره 21، شماره 67، 1391، صفحه 19-45]

  • محمدی، مهدی بررسی رابطه بین نوع ساختار سازمانی و منابع قدرت مدیران در واحدهای ستادی دانشگاه شیراز [دوره 21، شماره 66، 1390، صفحه 165-193]

  • میری، عبدالرضا رابطه رفتار شهروندی سازمانی و توانمندسازی کارکنان شرکت تأمین قطعات ایران خودرو [دوره 21، شماره 67، 1391، صفحه 155-177]

  • مرادی، محمود بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر رابطه بین یادگیری از خطاهای سازمانی و نوآوری سازمانی [دوره 21، شماره 69، 1391، صفحه 121-149]

  • میرزا محمدی، فرزانه پیش زمینه ها و پیامدهای بدبینی سازمانی مورد مطالعه : کارکنان شرکت تجارت الکترونیک پارسیان [دوره 21، شماره 64، 1390، صفحه 117-139]

  • میرغفوری، سید حبیب الله رتبه‌بندی عوامل حیاتی موفقیت خدمات شهری در پروژه‌های توسعه خدمات جدید [دوره 21، شماره 68، 1391، صفحه 85-108]

  • مصطفوی، امیر الگوی یکپارچه راهبردهای تولید بازاریابی و کسب و کار و تأثیر آنها بر عملکرد سازمان [دوره 21، شماره 64، 1390، صفحه 89-116]

  • مظلومی، نادر الگویی برای اجرایی کردن برنامه‏ های راهبرد [دوره 21، شماره 67، 1391، صفحه 19-45]

  • مظلومی، نادر پیش زمینه ها و پیامدهای بدبینی سازمانی مورد مطالعه : کارکنان شرکت تجارت الکترونیک پارسیان [دوره 21، شماره 64، 1390، صفحه 117-139]

  • معینی شهرکی، هاجر بررسی رابطه بین نوع ساختار سازمانی و منابع قدرت مدیران در واحدهای ستادی دانشگاه شیراز [دوره 21، شماره 66، 1390، صفحه 165-193]

  • ملاحسنی، علی تدوین چشم انداز برای سازمانهای انتفاعی [دوره 21، شماره 67، 1391، صفحه 227-244]

  • موسوی، سیدعباس تأثیر سازگاری راهبردهای مدیریت منابع انسانی و راهبردهای کسب و کار بر عملکرد سازمانی [دوره 21، شماره 67، 1391، صفحه 200-226]

ن

  • نبوتی، حجت پایش عملکرد سیستم نگهداری و تعمیرات در صنعت خودروسازی [دوره 21، شماره 68، 1391، صفحه 135-156]

  • نجفی، اسماعیل بخش‏ بندی مشتریان بانک صادرات ایران با استفاده از داده کاوی [دوره 21، شماره 67، 1391، صفحه 179-200]

  • نجفی کلیانی، وحید انعطاف‌پذیری منابع انسانی و عملکرد سازمان در صنعت بیمه [دوره 21، شماره 67، 1391، صفحه 129-153]

و

  • واعظی، رضا مطالعه دولت الکترونیک و چابکی در سازمان ثبت احوال استان تهران [دوره 21، شماره 67، 1391، صفحه 1-17]

  • ولی‌وند زمانی، حسین تأثیرتعهد مدیران بر تعهد سازمانی، رضایت شغلی و عملکرد کارکنان [دوره 21، شماره 67، 1391، صفحه 97-128]

ی

  • یاکیده، کیخسرو تبیین الگوی ارزیابی خود مبنا و مستمر عملکرد [دوره 21، شماره 68، 1391، صفحه 1-16]

login